Anita

Hallo, ik ben Anita. Sinds een paar weken ben ik als vrijwilliger op dinsdagmiddag werkzaam bij PodAa. Mijn 40 jarig onderwijsjubileum heb ik met de kinderen van de school bij PodAa muzikaal gevierd. Zo heb ik kennis gemaakt met PodAa. Na 41 jaar werken in het speciaal onderwijs ben ik in September vervroegd met pensioen gegaan. Nu zoek ik andere leuke uitdagingen. Ik hou van zingen en muziek , ben graag buiten om te wandelen en te fietsen of in de tuin te werken. Hou van koken en bakken , lezen en reizen. De sfeer bij PodAa is fijn en ik heb er zin in om te begeleiden bij allerlei activiteiten. Groetjes, Anita
Joop

ik ben chauffeur op donderdagmiddag.
Hannah

Mijn naam is Hannah en ben vrijwilligster op de woensdag en heb zowel een creatieve als een zorgachtergrond. Ik hou van fietsen en wandelen en ben graag in de ‘stilte’ van de natuur. Met zingen, dansen, spelen, vertellen en schrijven ben ik helemaal in mijn element. PodAa is in mijn ogen een unieke plek met een zeer gevarieerd aanbod voor de deelnemers waarbij muziek de verbindende factor is en ik vind het erg leuk om daar mijn steentje aan bij te dragen.
Hetty

Hallo, ik ben Hetty. Ik kom op dinsdagmiddag als vrijwilligster bij PodAa. De doelgroep is divers maar trekt mij erg aan. Samen met cliënten en medewerkers beleven wij mooie, leuke, actieve momenten. Ik kom uit de zorg en nadat ik gestopt ben met werken had ik nog tijd over om mij nuttig te maken. Verder pas ik nog op de kleinkinderen, doe aan Aqua sport, wandelen, hardlopen, lezen, Filmclub, en ik maak mij nuttig als Special vrijwilligster bij Breda Actief. Mijn motto is: Pluk de dag en altijd blijven lachen!
Margo

Ik ben Margo. Woon in Breda met Cees in de Haagse Beemden. Op maandag ben ik vrijwilliger bij Podaa. Ik help oa bij het koffie en thee inschenken, assisteer bij de tekenles en lees voor voor een klein groepje oa uit Jip en Janneke. Kortom ik ben een paar extra handjes. Ik hou van samen zingen met de groep bij Bas. Knutsel wat af en probeer de mensen een beetje blij te maken. Zij een fijne tijd en ik ook.
Cees

Mijn naam is Cees, ben getrouwd met Margo, en woon in breda. Ik ben alweer 5 jaar met pensioen en doe nu op maandag, als klusjesman en fietsmaatje, vrijwilligers werk bij Podaa. Ik loop hard bij Sprint in het Mastbos en hou van puzzelen, lezen en spelletjes.